poniedziałek, 14 października 2013

WAŻNE!!! :)

Hej! <3
Organizujemy akcję na twitterze, spamujemy hasłem: #R5ComeToPoland!!! Oczywiście możecie też: #PolandNeedR5 i #PolandLovesR5 ;) Byle by tylko akcja się udała ;*
Akcja odbędzie się w tą środę (16.10) o godz. 18:00!!! Informujcie wszystkich o tej akcji!
To MUSI się udać! 23 października mają być wybrane państwa do trasy koncertowej w przyszłym roku, a my MUSIMY być wśród nich!!!
To jak, zaczynamy? Informujemy wszystkich o tej akcji? Do dzieła #R5Family!!! :D

Pamiętajcie, środa o godz. 18:00! Twitter! :D
Kliknij i spamuj :D
~ Powodzenia, Marta <3

8 komentarzy:

  1. Jestem zła wczoraj nie wiedziałam o Tej akcji a dzisiaj już czwartek to nie fair -,- -,- -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, biedna... :(
      Ale akcja się udała :) A jeśli jesteś #R5er to wybaczymy ci tą akcję ;*****

      Usuń
  2. Dodaj szybko nexta bo nie wytrzymam ani chwili dłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna akcja!!!


    UWAGA #R5ers!

    W niedziele (20.10) o godzinie 18.00 na twitterze odbędzie się kolejna akacja #R5ComeToPoland. Musimy się sprężać, bo 23 października mają być wybrane państwa do trasy koncertowej w przyszłym roku, a my MUSIMY być wśród nich! Proszę, zachęcacie innych do tego spamu, podawajcie dalej, piszcie o tej akcji na tt albo blogach, SPAMUJCIE. Akcja musi się udać, to jest nasza szansa! Do dzieła! Liczę na was #R5family!

    Ps. Piszcie o tej akcji na swoich blogach, tt, fb wszędzie gdzie się tylko da.Wiem, że to już kolejna taka akcja, ale musi nam się udać ściągnąć ich do Polski, a mamy już niewiele czasu, więc musimy dać z siebie więcej niż dotychczas. Niech to będzie największy i najdłuższy spam. Spamujmy jak najdłużej. Wierze w nas!

    Mój blog: http://rauraihateyoubutsomethingdrawsmetoyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz szybko dodać rozdział bo nie wytrzymam już powoli drgawek dostaje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pzepraszam, rozdziału nie dodam tak szybko :C To znaczy, nie dzisiaj :( Nie mam czasu :( Jest już w połowie gotowy, więc będzie jutrk albo we wtorek :) Przepraszam, wiem że obiecałam, Przepraszam <3 ♥

      Usuń
    2. Hmm... no dobrze ja Ci wybaczam pod warunkiem, że rozdział niedługo się pojawi :)

      Usuń