niedziela, 1 września 2013

1. Co się dzieje z Laurą?

- Co? Bo ja... em... zapomniałam. - zaczęła Raini
- Znów?! Ileż można?! - krzyknął reżyser serialu "Austin & Ally"
- Przepraszam... - odpowiedziałam czarnowłosa
W pewnym momencie do dziewczyny podszedł jej przyjaciel, Ross.
- Raini, co się dzieje? - spytał z troską w głosie
- Nie potrafię się skupić. Cały czas myślę o Laurze, przecież ona zawsze przychodziła! Musiało się coś stać! - nerwowo odpowiedziała
- Tak, ja też się martwię. Ale pomyśl inaczej, powiesz to dobrze i szybciej będziemy mogli do niej iść i to sprawdzić. - powiedział blondyn
- Może i masz rację. - odparła dziewczyna
Po paru próbach udało się, Raini powiedziała wszystko bezbłędnie.
- Brawo, nareszcie! - ucieszył się kamerzysta
- Możemy już iść do domów? I tak za dużo nie nagramy bez Laury. - zapytał Calum
- Tak, możecie iść. - odpowiedzieli ludzie z planu serialu
Przyjaciele od razu postanowili udać się do domu państwa Marano. 
Doszli tam w 10 minut, zapukali do drzwi. Otworzyła im Vanessa.
- Hej, Ness. Jest Lau? - zapytał Ross
- Tak, jest. Cały dzień siedzi w swoim pokoju i nie wychodzi. Nie chce z nikim gadać. - odpowiedziała zasmucona dziewczyna
- Z Tobą też nie chce rozmawiać?! - spytała zszokowana Rai
- Nawet ze mną. - odparła
- To, ja do niej idę. - powiedział blondyn i poszedł do pokoju swojej przyjaciółki
Zapukał do drzwi. A, że nikt nie odpowiedział, zdecydował że po prostu tam wejdzie. Ku jego zdziwieniu, było zamknięte na klucz. Poddany chłopak zszedł na dół.
- I co? - spytali od razu, gdy go zobaczyli
- No, nic. Zamknięte. - odpowiedział brązowooki
- To nic, idziemy. Van jak będziesz coś wiedziała to zadzwoń. - powiedziała Raini
- Ok, zadzwonię. - odpowiedziała Ness i odprowadziła przyjaciół do drzwi
Znajomi szli w zupełnej ciszy. Nagle Ross zauważył, że okno do pokoju Laury jest otwarte.
- Słuchajcie, zapomniałem czegoś. Muszę się wrócić . - powiedział chłopak
- To pójdziemy z Tobą. - odpowiedział rudowłosy
- Nie!!! To znaczy..., pójdę sam. Idźcie. - odparł blondasek
- Okej, jak chcesz.
Ross cofnął się. Na ogródku, przy mieszkaniu leżała drabina. Wziął ją, postawił wzdłuż domu i wszedł. Po paru sekundach był już w królestwie Laury.
- Co Ty tu robisz?! - krzyknęła dziewczyna
- Przyszedłem zobaczyć, co się dzieje. - odpowiedział
- Nie potrzebnie. Nic mi nie jest.
- Lau, proszę powiedz. - powiedział blondyn i przytulił brunetką



Hej, kochani! <3
Podoba Wam się? Moim zdaniem dziwny, ale to dopiero początek. Obiecuję, że z kolejnymi rozdziałami będzie się robiło ciekawiej :) Przepraszam też, że krótki, ale przecież ważne, że jest :)
Następny rozdział prawdopodobnie jutro :)
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
Piosenka (najlepsza jakość jaką znalazłam):
~ Do napisania, Marta ♥

24 komentarze:

  1. Super rozdział. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! Szkoda ze next dopiero jutro!

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty plissss daj dziś next

    OdpowiedzUsuń
  5. Śwetnyyy ! : ** czekam na next ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny dlaczego dziwny?!!
    co z lau?
    już kocham twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo <3 Genialny <3 Boski <3 i nie wiem co jeszcze :)
    Czekam na nexta <3

    Przy okazji zapraszam do mnie jest już kolejny rozdział
    http://r5-my-life-and-my-history.blogspot.com/
    będę wdzięczna za komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski! Cudnie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mnie wciągnęło............Super. Czekam na next!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski :)) zresztą , jak każdy twój . Oczywiści ja będę czytać każdy twój wpis *.* czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow masz talent do pisania

    OdpowiedzUsuń
  12. super czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ten Blog !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszesz zarąbiście!:**

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na kolejne rozdział bardzo mi się podobają twoje blogi a ten zwłaszcza

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie piszesz blogi już wiem że cały będzie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudo przepraszam,że tak późno,ale miałam dużo do zrobienia,ale rozdział cudowny

    OdpowiedzUsuń
  18. proszę pisz częściej te opowiadania bo już normalnie nie mogę wysiedzieć z niecierpliwości

    OdpowiedzUsuń