niedziela, 15 września 2013

5. Żadna dziewczyna nie stanie między naszą przyjaźnią!

Następnego dnia przyjaciele zwołali spotkanie. O 9:30 każdy miał już być w pobliskiej pizzerii w Los Angeles. 
Wszyscy prócz Ross'a cieszyli się na to spotkanie. Ross cały czas marudził, że nie chce mu się iść, że był umówiony z Maią. Jednak jak to starsza siostra, Rydel upominała brata i w końcu dał się jej namówić na to, aby z nimi szedł bez gadania.
Równo o ustalonej godzinie "paczka" była w całości. 
- Ok, to zaczynamy. - powiedziała Delly 
- Ross, chcielibyśmy pogadać o Tobie i Twojej dziewczynie. - zwrócił się do blondyna, Riker 
- A o czym tu gadać? Jestem z nią szczęśliwy, a to chyba dobrze. - odpowiedział brązowooki 
- Przestań! Nie widzisz co ona z Tobą robi?! Jesteś taki naiwny! - krzyknęła zezłoszczona Laura 
- Ja, jestem naiwny?! Nie potrzebnie Cię wczoraj przepraszałem, skoro Ty teraz się na mnie drzesz! - odkrzyknął blondasek 
Laura nic nie odpowiedziała i odwróciła się od chłopaka. 
- Ross, uspokój się! Dobra, a teraz patrz, pokażę Ci coś. - powiedziała Rydel i pokazała blondynowi zdjęcia.:
Pokazała pierwsze i się zapytała:
- A z nami? A z nami nie jest Ci wesoło, nie czujesz szczęśliwy?
Ross na to się tylko lekko uśmiechnął. Blondynka kontynuowała:
- Czy w naszym towarzystwie, nie czujesz się cudownie? - spytała Raini
Blondyn ponownie się uśmiechnął, ale tym razem bardziej.
- No, i ostatnie zdjęcie. - powiedziała Rydel i pokazała fotkę:
- My jesteśmy przyjaciółmi, żadna dziewczyna nie stanie między nami. Trzymamy się razem, Ross. - stwierdził Ryland
- Prawdziwa przyjaźń przetrwa nawet te najtrudniejsze chwile. - po chwili dodał Ratliff
- Wiecie co, macie rację. Maia mi Was nie zastąpi. - odpowiedział brązowooki
- Wow, to miłe. Idziemy na lody? - zaproponował Calum
Oczywiście wszyscy się zgodzili.
W drodze nie obyło się bez śmiechów i wygłupów.
Ross zastanawiał się nad jednym. Zrozumiał, że Maia może nie jest właśnie tą dziewczyną, o której marzył. Postanowił, że do niej pójdzie i jej to powie. Niestety dziewczyna go wyprzedziła.
- Rossy?! Co Ty z nimi robisz?! Mieliśmy mieć randkę, a Ty mnie wystawiłeś! - krzyknęła
- Ale... Ale Maia.... Muszę Ci coś powiedzieć. - powiedział stanowczo chłopak
- Słucham, mów. - odpowiedziała
- Ehm... Musimy ze sobą... zerwać. - powiedział dość niepewnie
- Zerwać?! Jak Ty możesz?! Maia sobie idzie. - powiedziała i się od nich oddaliła 
Wszyscy zaczęli się śmiać, przytulali Ross'a i mówili coś w stylu "Dobrze zrobiłeś, zrywając z tą małpą". Jednak Rydel i Ellington tego nie zrobili, byli tak zajęci rozmową ze sobą, że nawet nie zauważyli Mai.
- Ok, starczy tego. O czym Wy tak rozmawiacie? - spytał Rocky
- Nie, Twoja sprawa. - odpowiedział z chytrym uśmieszkiem Ell
Tak naprawdę Rydel i Ratliff, rozmawiali o sobie. Dowiedzieli się, że się sobie podobają. Cała rozmowa zaczęła się przez to, że Ellington chciał wiedzieć, dlaczego Delly płakała, kiedy on wspomniał o swojej dziewczynie, Kelly. Okazało się, że chłopak nie czuje już tego samego co kiedyś do swojej dziewczyny. Kiedy Ryd się o tym dowiedziała chciała skakać z radości, lecz z drugiej strony było jej smutno. Była smutna, ponieważ Kelly to jej dobra koleżanka i nie chciała zniszczyć ich związku.
Przyjaciele po paru minutach dotarli na miejsce. Każdy z nich zamówił sobie lody o swoim ulubionym smaku.
- I jak tam Ross, dalej myślisz o Mai? - spytała Laura
- Nie, staram się o niej nie myśleć... - odpowiedział ze smutkiem na twarzy blondyn
- To super, ale czemu jesteś smutny? - dalej pytała Lau
- Bo zrozumiałem, że... że osoba którą kocham... jest bliżej niż sobie z tego zdaję sprawę. - odpowiedział
- Co masz na myśli? - zapytała z przerażeniem na twarzy brunetka
- Że... osobą, którą kocham... jesteś Ty. - wytłumaczył brązowooki
Dziewczyna już o nic nie pytała i nic nie mówiła. Przybliżyła się do chłopaka i mocno go przytuliła, szepnęła mu na ucho:
- Ja też Cię kocham, Rossy...


Hej, kochani! <3
Co myślicie o rozdziale? Piszcie <3333
Przepraszam, że wczoraj go nie wstawiłam, ale nie miałam za bardzo czasu :(
Obiecuję, że kolejny rozdział już na pewno będzie w sobotę :)
A tak w ogóle oglądaliście wczoraj Teen Beach Movie? Jeśli tak to jak Wam się podobało? Mnie bardzo, uwielbiam musicale, a zwłaszcza takie :)
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
~ Do napisania, Marta ♥

17 komentarzy:

  1. Fajne ale takie krótkie i szybkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I w Teen Beach Movie powinna być Laura Marano a nie Maia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. awwwwww końcówka jest taka słodka *.*
    Widzę, że bd Raura <3 Yay
    Już nie mogę się doczekać następnego :D
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZECUDOWNYY ! zapraszam do mnie : http://stealyourheart123.blogspot.com/ ( dziś dodałam ja Auslly się całuje w nowym odcinku ) .

    OdpowiedzUsuń
  6. rozdział super starannie opracowany ciekawy' do następnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW cudowny XD
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy. Bardzo dużo się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział sper a teen beach movie był super szkoda że nie ma jeszcze takiego miuzikalu ale z laurą a pozatym musisz pisać dłuższe i szybciej rozdziały są najlesze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham twojego bloga nigdy nie przestawaj pisać bo wychodzi ci to genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział <33 Kiedy neext ?
    A i zapraszam do mnie :
    http://milosna-historia-lily-i-rossa-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział jest super. Ze zniecierpliwieniem czekam na następny.
    Pozdrawiam, Cristal.

    •CHAMSKA REKLAMA•
    Zapraszam do mnie na : austinandally-me-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział genialny <3
    Czekam na nn

    Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga o R5 i Kickin it przeczytaj pierwszy post i będziesz wiedziała o co chodzi :)

    http://kickin-it-and-r5-rocks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jednej strony szkoda że ross nie jest już z maią bo wtedy byłaby jalaś akcja jak by byli razem ale i tak wolę RAURĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawie. osobiście to lubię Maię, jest ładna i utalentowana ale no cóż bardziej lubię Laurę <3
    podoba mi się rozdział i czekam na następny <3 n
    no i zapraszam do mnie
    http://unsual-adventure.blogspot.com/
    blog o Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze zawiodłam się na tobie bo obiecałaś że rozdziały będą co sobotę jak coś to napisz że będą co niedzielę

    OdpowiedzUsuń