niedziela, 22 września 2013

Przepraszam

Cześć!
Wiem, wiem rozdział miał być wczoraj, ale się nie pojawił i nie będzie go jeszcze raczej przez długi czas. Bardzo was przepraszam. Pewnie weźmiecie mnie za jakąś kłamczuchę, która obiecuje, a nigdy słowa nie dotrzymuje. Ale ja naprawdę nie robię tego specjalnie, ten blog jest dla mnie bardzo ważny. Po prostu nie mogę dodać rozdziału :( Proszę nie obrażajcie się na mnie i czekajcie cierpliwie. Wynagrodzę wam tą długą przerwę :)
A i pod następnym rozdziałem wszystko wytłumaczę :)


~ Kocham Was, Marta ♥

5 komentarzy:

  1. Szkoda :-( to kiedy planujesz dodać ten rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next????? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :( ale dzięki, że piszesz tego bloga bo masz wielki talent i myślę, że ten blog spodoba mi się tak samo jak twój poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak będę czekać na następny rozdział bo lubie tego bloga.

    OdpowiedzUsuń