niedziela, 29 września 2013

Liebster Awards!

Hej <3
Zostałam nominowana przez Cherry Różowa, Ania Kowalczyk, Cristal, Karolina Lynch do Liebster Awards :) Bardzo wam dziękuję <3

Pytania od Cherry Różowej i Ani Kowalczyk:
1. Ulubiona pora roku?
Wiosna
2. Dlaczego założyłeś/aś bloga?
Czytałam blogi innych i sama chciałam spróbować :)
3. Co Cię motywuje do pisania?
Komentarze i liczba wyświetleń <3
4. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Żółty, czerwony i niebieski
5. Jakie jest Twoje motto?
Nigdy, ale to nigdy nie poddawaj się!
6. Przejmujesz się opinią innych?
Raczej tak
7. Jak spędzasz wolny czas?
Piszę bloga i słucham muzyki :)
8. Opisz siebie w 3 słowach?
Wrażliwa, nieśmiała i świrnięta xD
9. Ulubiony film?
Teen Beach Movie
10. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Przyjaciele
11. Na kim się wzorujesz?
Nie wiem... xD

Pytania od Cristal:
1. Dlaczego postanowiłaś/eś napisać własne opowiadanie?
Czytałam blogi innych i sama postanowiłam spróbować :)

 2. Co lubisz robić?
Pisać opowiadania, śpiewać i tańczyć <3

3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa? 
Naleśniki :)

4. Masz jakieś zwierzę?
Mam akwarium i kota  

5. Jesteś za Raurą, czy za Raią?
Oczywiście, że za RAURĄ! 

6. Ulubiona pora roku?
Wiosna

7. Jaki jest twój ulubiony film?
Teen Beach Movie

8. Co sobie cenisz w innych ludziach?
Szczerość i dobroć :)

9. Twoje największe marzenie to...? 
Koncert R5! Spotkanie R5 i Laury Marano <3

10. W jakim mieście mieszkasz?
W Imielinie (obok Katowic)

11. Chciałabyś się zamienić rolami z jakąś gwiazdą? Jeśli tak to z jaką?
Tak na jeden dzień z Rydel Lynch lub Laurą Marano :)

Pytania od Karoliny Lynch:
1. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Wszyscy z R5 i Laura Marano ;*
2. Ulubiona piosenka?
Wszystkie piosenki R5 i Laury :)
3.  Ulubiony film?
Teen Beach Movie 
4. Wolisz filmy czy książki?
Filmy :)
5. Bardziej lubisz psy czy koty?
Trudny wybór...
6. Jaka jest twoja ulubiona osoba z R5?
Wszystkich kocham jednakowo <3
7. Ulubione jedzenie?
Naleśniki :)
8. Ulubiony kolor?
Żółty, czerwony i niebieski 
9. Ulubiona pora dnia?
Wieczór :)
10. Ulubiona pora roku?
Wiosna
11. Dlaczego lubisz R5?
Ponieważ są wspaniali, są sobą. Nie patrzą na to, czy ich fan ma 5 lat, czy 25, kochają wszystkich R5er. Mają talent i go nie marnują. Są fantastyczni! <3 

Moje nominacje:

Nominowani przeze mnie odpowiadają na te pytania:
 1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Ulubiony film?
3. Czemu założyłaś bloga?
4. Za co lubisz R5?
5. Ulubiony serial?
6. Lubisz Maię Mitchell?
7. Ulubiona piosenka?
8. Jakie jest twoje największe marzenie?
9. Co chcesz robić w przyszłości?
10. Ulubiony blog?
11. Raura czy Raia? 
PS. Przepraszam za to przerwy, ale nie umiem nic z tym zrobić :(
~ To tyle, do napisania ;*

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards. Więcej u mnie: http://laura-and-r5.blogspot.com/
    Ewcia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś nominowana do Libster Awards szczegóły
    http://story-about-of-raura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń